Kaarten voor The Armed Man en King Arthur kunt u hier kopen:

- The Armed Man, zaterdag 26 oktober 20.00 uur, Sint Jacobskerk / Vlissingen

- King Arthur, zaterdag 14 december 19.30 uur, Sint Jacobskerk / Vlissingen

- King Arthur, zondag 15 december 14.30 uur, Nieuwe Kerk / Zierikzee

Voor meer info zie onze concertagenda

26 oktober 2024 scratch The Armed Man: de inschrijving om mee te zingen is op 7 september gesloten.

King Arthur, the making of ... Verslag van hoe in 18 maanden tijd de productie King Arthur tot stand is gekomen. Zie:  King Arthur, the making of ...

Nieuw op deze website: Toekomstige zangers? Muziekschoolzeeland.nl/koor

Welkom bij de 78-jarige Vlissingse Oratorium Vereniging.

In 1946 zijn we opgericht en een jaar later gaven we ons eerste concert in de Sint Jacobskerk van Vlissingen. We zijn trots op onze founding fathers and mothers. Zij hebben fantastisch werk afgeleverd: binnen enkele jaren stonden de grote klassieke koorwerken op het repertoire van het koor: de Matthäus-Passion, de Johannes-Passion en het  Weihnachtsoratorium van Bach, de Messiah van Handel, Die Schöpfung van Haydn, de Paulus van Mendelssohn en Ein Deutsches Requiem van Brahms. Het aantal koorleden schommelde in die begin jaren tussen de 90 en 120. 77 jaar later zijn we nog altijd een even enthousiast en ambitieus koor met 70 leden.
Sedert 2019 geven wij onze concerten onder de naam

Zeeuws Concertkoor,
waarbij wij blijven vermelden dat het Zeeuws Concertkoor een initiatief is van de Vlissingse Oratorium Vereniging.
Oftewel: wilt u lid worden van het Zeeuws Concertkoor, dan wordt u in feite lid van de Vlissingse Oratorium Vereniging.

Maandagavond is onze vaste repetitieavond, van 20.00 tot 22.00 uur.
Locatie: aula Sardijngebouw, Scheldemond College, Weyevlietplein 13 in Vlissingen.
U bent altijd welkom om met ons te komen kennis maken. Stuur wel eerst even een mailtje naar info@zeeuwsconcertkoor.nl